woensdag 27 december 2017

Zakelijk Succes & Persoonlijk Resultaat

Hoe maak ik mij en mijn team sterker.
Kan ik meer verdienen...
Kan ik in vrije tijd verdienen...
Hoe maak ik mezelf effectiever...
Hoe worden mijn medewerkers effectiever...
Hoe maak ik mijn ondernemen en leven iets aangenamer...
Luister ik naar de zuurpruimen en 'ja maar' De ondernemer die zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt wordt regelmatig veracht of verafschuwd. Succes of mogelijk succes dat hij behaalt of zou kunnen behalen, of het feit dat hij dingen doet die anderen niet begrijpen...... of durven, is voor sommige mensen die zijn visie niet delen reden om zich met enige regelmaat te gedragen als zure calvinisten die altijd weten te mekkeren en klagen.

Remblok of eigen levensstijl.
Jammer dat veel ondernemende mensen met een geweldige drive en visie ongemerkt of soms heel open door deze onwetende, jaloerse en bange mensen worden geremd. Prachtige ideeën en plannen worden hierdoor in de kiem gesmoord, niet gelanceerd, of direct na een kleine tegenslag afgeserveerd. Echt zonde. Zonde want niet alleen persoonlijke ontwikkeling doch ook zakelijk succes en de totale levensstijl wordt hierdoor beïnvloed.

Briljante Mislukking. 
Natuurlijk kan een plan in duigen vallen of 10-20-100 keer mislukken. Dat kan. Doch als je je laat remmen door cynisme of onwetenden dan VOEL je dat je niet op de juiste weg zit en je je doel nooit zal bereiken. Je weet en voelt ook dat wanneer je je niet laat remmen, je op een gegeven moment wel de juiste afslag neemt, wel met de juiste mensen om je heen die ene gouwe inval krijgt en je echt bereikt wat je innerlijk wilt bereiken. Je weet dat je eigen weg 'je eigen tomtom' dient te volgen en je weet dat 1 goed idee nog steeds veel meer (zakelijk)succes oplevert dan zuur cynisme, zogenaamde realiteit of 40 uur per week, 40 weken per jaar, 40 jaar achter elkaar werken en bezig zijn met het zelfde trucje.

Zakelijk Succes.
Wil jij je persoonlijke capaciteiten uitbreiden en omzetten in zakelijk succes?
Wil jij uitstekende resultaten boeken en zelf je leven bepalen?
Schrijf je dan in voor de kennismakingsworkshop


Zakelijk Succes
&
Persoonlijke Effectiviteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten